vineri, 11 ianuarie 2013

Where there is desire...


There is gonna be a flame!
Asta spun si eu despre mine...
Astazi m-a tot incercat un sentiment, pot spune intr-un mod destul de bizar, de ciuda ca nu pot da un pic timpul inainte.
In ultima vreme am trecut prin tot felul de experiente (mai mult negative, trebuie sa recunosc) care m-au cam zdruncinat.
Imi doresc foarte mult sa scap de mai multe sentimente de "invinovatire" a mea : "de ce nu am facut asa?" "cum de m-am lasat....?" etc.....
In fine...cert e ca acum sunt pe "calea cea buna" si voiam sa va transmit ca am in mine o dorinta nebuna sa ascult muzica, sa scriu, sa compun si sa ma gandesc la clipele in care voi putea intoarce orice gest "marunt" pe care oamenii din jurul meu il fac pentru mine..azi am simtit ca trebuie sa scriu acest lucru ca o promisiune pe care s-o reinnoiesc fata de mine si de tot ceea ce-mi alcatuieste fiinta.
Ca sa reusim trebuie sa scapam de orice sentiment de invinovatire! 
Aici va las un exemplu de femeie putenica ce-si lasa o amprenta unica a personalitatii si firii ei in fecare piesa pe care-o compune si o interpreteaza sub umbrela unui timbru cu totul aparte.

But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu