sâmbătă, 5 ianuarie 2013

AURORA a revenit!

Oameni buni,

Dupa mai bine de un an si jumatate de inactivitate in acest spatiu (daca-i pot spune doar asa), ma reintorc cu "forte" noi, sunt foarte multe experiente pe care le-am trait in 2012 ( ha! ati vazut ca n-a fost nicio "Apocalipsa"! ), cu foarte multe amintiri si oameni pe care i-am intalnit sau reintalnit, povesti de spus, ganduri...
Este un sentiment destul de ciudat sa fac o alta "promisiune" fata de mine... cert este ca nu mai vreau sa uit in nicio zi a acestui timp sa las cuvintele, fotografiile, muzica, filmul si tot ceea ce ma inspira sa fie picatura de vis   a vietii mele si de ce nu trairii voastre.
Sincer, m-am tot gandit daca sa sterg acest blog (pentru ca a trecut mult timp in care nu am mai spus nimic...) insa m-a oprit tot timpul... am realizat ca nu e nevoie sa fac asta, in primul rand pentru ca aveam sa anulez tot ceea ce voi mi-ati lasat scris cu drag si in al doilea rand pentru faptul ca nu doresc sa-mi neg toata aceea perioada frumoasa a vietii mele.
In clipa asta nici nu cred ca realizez cat de multe avem de impartasit ...cat de multe am in suflet :) 

Intr-un final...

Voiam sa VA MULTUMESC atat voua, celor ce ati ramas aici in tot acest timp, celor inspira, traiesc si impartasesc lumii emotia creativitatii si nu numai.. cat si tuturor acelor ce-mi sunt prieteni, familie, mangaiere..va imbratisez si imi doresc sa avem cu totii un 2013 - AN DIVIN!



2 comentarii:

  1. ..sa nu renunti la acest blog...e o parte din universul tau virtual...aici ai postate trairile tale in o anumita perioada a existentei tale....iar noi navigatorii internetului ce o sa mai citim ?....asteptam postarile tale...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am sa renunt!
    ...nu mai am cuvinte! :))
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere